My Life, Herbalife. Be the best you can be.

Haal het beste uit jezelf met een evenwichtige actieve levensstijl. Door uitgebalanceerde voeding met regelmatige lichaamsbeweging en de één-op-één ondersteuning van je Herbalife-coach te combineren, behaal jij de beste resultaten. Ben jij klaar om een verandering door te voeren? My Nutrition, My Workout, My Community en My Results.

Wat te eten voor en na een training: 8 tips voor gezonde tussendoortjes

Wat te eten voor en na een training: 8 tips voor gezonde tussendoortjes

Auteur: Dana Ryan

Gezond snacken is een belangrijk onderdeel van elk dieet. Voor sporters en actieve mensen zorgen tussendoortjes voor voldoende brandstof voor de training, verbeteren ze het spierherstel, stimuleren ze de mentale prestaties en helpen ze bij het behouden van een gezonde lichaamssamenstelling. Als sportdiëtist vragen sporters me vaak: Wat moet ik eten voor en na een training? Wat is een goede sportsnack? Dit zijn goede vragen die ik graag beantwoord.

Lees meer

De impact van papier op het milieu

De impact van papier op het milieu

Auteur: Herbalife Nutrition

Karton en papier zijn unieke producten. Naast een hernieuwbare bron (hout) die CO2 opneemt zijn zij na gebruik voedsel voor nieuwe producten. Oud papier vormt de basis voor nieuw papier en karton. Het merendeel van het in Nederland gemaakte nieuwe papier en karton bestaat uit gerecycled oud papier en karton. Eén ton (1.000 kg) papiergewicht bespaart 3,3 bomen. Heel veel bedrijven zijn zich hiervan bewust en focussen zich op duurzaamheid. Wat hebben wij reeds verbeterd op dit gebied? In deze blog vind je informatie omtrent duurzaamheid bij Herbalife Nutrition.

Lees meer

Hoe we verpakkingsoplossingen ontwikkelen voor een duurzame toekomst

Hoe we verpakkingsoplossingen ontwikkelen voor een duurzame toekomst

Auteur: Herbalife Nutrition

Plastic afval zal naar verwachting verviervoudigen van 2010 tot 2050 en de wereldwijde recyclingcapaciteit zal slechts 1/3 van het afval beslaan. Door onze inzet voor ecologische duurzaamheid, kunnen we het aanzienlijke economische verlies voor de samenleving, de economie en het milieu helpen verzachten.

Lees meer

7 smakelijke manieren om meer groenten aan je dieet toe te voegen

7 smakelijke manieren om meer groenten aan je dieet toe te voegen

Auteur: Susan Bowerman

Donkere bladgroenten zijn voedzame krachtpatsers, boordevol ijzer, calcium, vezels en vitamine A, C, en K. Eet jij ze wel genoeg? Boerenkool, spinazie, snijbiet, sla, rucola en andere groenten helpen het cholesterolgehalte te verlagen, de energie te verhogen, de gezondheid van de ogen te behouden en ontstekingen te verminderen, naast andere voordelen. Ze bevatten ook verbindingen en ontstekingsremmende eigenschappen die het hart kunnen beschermen.

Lees meer

Hoe plantaardige diëten kunnen helpen bij het herstellen van de wereld

Hoe plantaardige diëten kunnen helpen bij het herstellen van de wereld

Auteur: Luigi Gratton

Stel je een wereld voor waar iedereen toegang heeft tot betaalbaar en voedzaam voedsel en waar onze planeet bloeit en zich herstelt om toekomstige generaties te ondersteunen. Dat is de droom. De realiteit is dat voor veel mensen in bepaalde delen van de wereld toegang tot voedsel een uitdaging kan zijn.

Lees meer

Vijf bewezen strategieën om je eetlust te bedwingen

Vijf bewezen strategieën om je eetlust te bedwingen

Auteur: Susan Bowerman

Leren je hongergevoel te beheersen is waarschijnlijk de grootste hindernis als je aan een fitplan begint. Het is een klacht die ik vaker hoor dan welke andere ook. Sommige mensen mopperen over het tellen van calorieën of het bijhouden van een eetdagboek; anderen mopperen over het maken van tijd om te sporten. Maar er gaat geen dag voorbij dat iemand me niet vertelt dat ze gewoon geen honger meer hebben of dat ze "de hele tijd honger hebben!"

Lees meer

#myfoodboost.

Neem contact op met: Naomi

#MyLifeHerbalife

Deel jouw Herbalife momenten met ons via #MyLifeHerbalife

Neem contact op met Naomi x