3 manieren waarop een ochtendtraining je hele dag kan verbeteren

Heb je moeite met de ochtend? Ontdek hoe je je dag op de juiste manier kunt starten met een ochtendtraining.

Ik houd van de ochtend. Ik spring met een glimlach uit bed en maak mijn kopje thee, neem mijn honden mee voor een wandeling en rijd naar kantoor om naar de sportschool te gaan. En dat alles voor 7 uur 's morgens. Voor sommigen klinkt dat misschien als een marteling, vooral als je' s ochtends moeite hebt om uit bed te komen. Ik ga niet suggereren dat je meteen om 5 uur ’s ochtends moet beginnen, maar ik raad je aan om elke dag een paar minuten eerder op te staan zodat je uiteindelijk een 30 minuten workout kunt doen.

Als je ervoor kunt zorgen dat je 's ochtends een korte workout doet, denk ik dat je lichamelijke veranderingen zult gaan zien. Nog belangrijker is dat je je elke dag positiever en productiever gaat voelen. Ik waardeer dat we allemaal individuen zijn met verschillende persoonlijkheden en dat de beste tijd voor jou voor een workout misschien later op de dag is. Er zijn echter enkele grote voordelen verbonden aan het starten van je dag met een ochtendtraining. Laat me mijn top drie fitnesstips met je delen om een poging te doen om je te overtuigen om vroeg uit bed te springen.

3 manieren waarop een ochtendtraining je dag kan verbeteren

Gezondere keuzes op het gebied van voeding
Wanneer je je dag kick-start met sporten, is de kans groot dat je overdag gezondere voedingskeuzes maakt. De ochtend is een tijd waarin mensen vaak zin hebben in suiker, vet en koolhydraten, omdat ze het gevoel hebben dat deze voedingsmiddelen hen helpt wakker te worden. Wanneer je je dag begint met ongezonde keuzes, dan schommelt je bloedsuikerspiegel. Suikerrijke voeding kan zeer verslavend zijn. Als je je dag begint met een donut, is de kans groter dat je de hele dag slecht eet.

Krijg een energieboost
De natuurlijke energieboost die een workout routine biedt, bespaart je zoveel onnodige en ongezonde calorieën. Veel mensen die ik spreek, zeggen dat ze bewust de voorkeur geven aan verse voeding nadat ze gesport hebben. Een training in de ochtend die je hartslag verhoogt en het bloed laat stromen, kan je alert en positiever maken.

Versla het verkeer
Als je door je werk te maken hebt met spitsuren, overweeg dan om lid te worden van een sportschool in de buurt van je werk. Dit zal je helpen om je tijd in de ochtend beter te besteden. Vroegtijdig naar huis gaan om te trainen in plaats van in het bumper-aan-bumper verkeer te zitten, zal niet alleen helpen om je lichaam te verbeteren, maar de mentale voordelen en stressverlichting die je ervaart, kan je humeur enorm verbeteren. Als je niet naar een sportschool kunt gaan, kan je overwegen vroeg naar het werk te gaan en een wandeling te maken.

Ik begrijp dat het tijdens de zomermaanden veel gemakkelijker is om je aan te passen aan een ochtendtraining, omdat het buiten licht is. Tijdens de wintermaanden, zal ik toegeven dat de verleiding om een ​​uur langer in bed te blijven liggen veel groter is, zelfs voor een ochtendtrainer als ik. Daarom probeer ik je te overtuigen nu aan de slag te gaan met een gezonde ochtendroutine. Als je de gewoonte hebt om in de komende paar weken een vroege workout te doen, dan zal tegen de tijd dat de winter er weer is, dit niet meer veranderen.

Gerelateerd

Alle artikelen
Manieren om je workouts in te plannen tijdens de feestdagen

Manieren om je workouts in te plannen tijdens de feestdagen

Auteur: Samantha Clayton

Denk je dat je het te druk hebt om in je vakantie te sporten? Denk nog eens na. In dit artikel lees je hoe je tijd kunt vinden. Je bent druk, het zijn de feestdagen en het is moeilijk om tijd te vinden om je training in je drukke feest- en reisschema te plaatsen. Maar met een beetje planning en motivatie, weet ik zeker dat je de tijd kunt vinden om je hartslag te verhogen en je fitnessdoelen op het goede pad te houden.

Lees meer

Volg het ritme van de muziek: verbeter je conditie met danslessen

Volg het ritme van de muziek: verbeter je conditie met danslessen

Auteur: Samantha Clayton

Wil je de perfecte dansstijl vinden die bij je persoonlijke fitnessdoelen past? In dit artikel vind je een overzicht van leuke dansstijlen die je kunt proberen. Als een personal trainer met een passie voor groepslessen, kan ik eerlijk zeggen dat dansen een geweldige workout is om te doen, ongeacht hoe je conditie is. Dansen is een fantastische vorm van cardio die je kunt helpen om je algehele fitnessniveau te verbeteren, calorieën te verbranden en stress te verlichten.

Lees meer

Blijf fit tijdens de feestdagen

Blijf fit tijdens de feestdagen

Auteur: Samantha Clayton

De meeste mensen zijn erg druk in december. We hebben extra verantwoordelijkheden, feestuitnodigingen en werkverplichtingen. In dit soort tijden worden workouts vaak als eerste uit het schema gehaald. Maar wat als ik je zou vertellen dat dit misschien wel de slechtste tijd is om minder naar de sportschool te gaan, en dat door lui te worden gedurende deze tijd van het jaar, je het nieuwe jaar kunt beginnen met overgewicht en een minder goede conditie?

Lees meer

Vind een member

Vind een member x