Atleet van wereldniveau deelt welzijns- en fitnessvoornemens voor een gelukkiger nieuwjaar

2021 is een uitdagend jaar geweest. Ik ben er zeker van dat velen van ons klaar zijn om in 2022 op de 'herstart'-knop te drukken en het nieuwe jaar te vullen met veel positiviteit en wellness. De start van het nieuwe jaar is een goed moment om nieuwe fitnessdoelen te stellen en te werken aan een gezondere levensstijl. Lees verder voor 5 manieren om ervoor te zorgen dat je gelukkiger en gezonder bent in 2022.

Geef prioriteit aan fitness met je gezin

Als we dit jaar iets hebben geleerd, is het dat ons gezin en onze gezondheid het belangrijkst zijn. Velen van ons brachten dit jaar aanzienlijk meer tijd door met het gezin. Voelde het niet geweldig om, afgezien van het volgen van schoollessen vanuit huis, extra tijd te hebben met je dierbaren? Terwijl we doorgaan met het wennen aan het nieuwe normaal, moeten we ervoor zorgen dat we tijd vrijmaken om met het gezin door te brengen, of dit nu persoonlijk is of via videochat. Fitnessactiviteiten, binnen of buiten, zijn bezigheden die mijn gezin graag samen doet. Of fitnessactiviteiten nu gezinswandelingen zijn of mini-fitnessuitdagingen in huis, actief blijven terwijl je plezier hebt met het gezin is altijd een win-win situatie.

Probeer iets nieuws

Als je al een goede fitnessroutine hebt, dan is dat geweldig! Maar door een verscheidenheid aan activiteiten op te nemen in je schema, kan je je lichaam blijven uitdagen. Of het nu gaat om volleybal, lid worden van een plaatselijke softbalclub of je aanmelden voor aerial yogalessen, probeer dit jaar een nieuwe activiteit uit. In wezen kan je je conditie niet verbeteren als je altijd hetzelfde doet. Welke fysieke activiteit je ook doet, de beste manier om ervoor te zorgen dat je genoeg doet, is door je trainingen in je schema te plannen. Met hoe druk we het kunnen hebben, kan lichaamsbeweging gemakkelijk het eerste zijn dat we vergeten. Bovendien kan het bijhouden van je dagelijkse lichaamsbeweging en hoe lang je hebt gewerkt, je helpen streng te blijven als je misschien geen familie, vrienden of een steungroep hebt om je te helpen gemotiveerd te blijven.

Bevrijd je geest

Het is veel gemakkelijker om een ​​trainingsprogramma te voltooien als je een partner hebt die het samen met je doet. In het afgelopen jaar hebben we nog meer op technologie moeten vertrouwen om onze trainingen te kunnen doen. Hoewel technologie een geweldig hulpmiddel is om recepten, trainingsroutines en motiverende content te vinden, wil je er zeker van zijn dat je het gebruikt om jezelf te verbeteren en je hersenen niet te vermoeien met negatieve berichten. Angst kan een afleiding zijn van je welzijnsdoelen. Houd je geestelijke gezondheid dit jaar intact door een pauze te nemen van je telefoon. Door een vriend of familielid uit te nodigen om met je te sporten, zal je niet alleen gelukkiger worden door tijd met hen door te brengen, maar je krijgt ook die een-op-een connectie die zo noodzakelijk is voor onze psyche, en onze fitness resultaten.

Een plantaardig dieet

Herbalife Nutrition heeft onlangs een enquête gehouden onder 2000 Amerikaanse respondenten en ontdekte dat 47% dit jaar is overgestapt op plantaardige voeding. Plantaardig voedsel zoals zoete aardappelen en volle granen levert uitstekende koolhydraten voor energie, maar het is belangrijk om ervoor te zorgen dat je ook hoogwaardige eiwitten binnenkrijgt om spieren op te bouwen en te herstellen - een perfecte combinatie voor een tussendoortje na de training. Het vermijden van lege calorieën en het kiezen voor voedsel dat rijk is aan voedingsstoffen zijn essentieel als je gestrest en druk bent. Kort gezegd: als je niet genoeg aandacht besteedt aan je eetgewoonten, zal je niet de gewenste resultaten zien.

Let op je afval

Mijn fysieke fitheid is altijd mijn prioriteit geweest, maar nu heb ik het over je gezonde gewoonten een stap verder brengen en verder kijken dan jezelf om meer na te denken over het duurzaam verstrekken van voeding aan anderen.

De wereldwijde pandemie heeft de voedselonzekerheid aangewakkerd, met potentieel 132 miljoen die tegen het einde van 2020 door ondervoeding zouden worden getroffen. Volgens de Organisatie van de Verenigde Naties voor Voedsel en Landbouw gaat een derde (of 1,3 miljard ton) van al het wereldwijd geproduceerde voedsel ofwel verloren. of verspild, waardoor de wereldwijde voedselonzekerheidscrisis nog erger wordt. Via de Nutrition for Zero Hunger-campagne, helpen we deze wereldwijde uitdagingen van honger, voedselonzekerheid en ondervoeding aan te pakken door cruciale middelen en expertise te verstrekken aan gemeenschappen over de hele wereld met de hulp van ons netwerk van toonaangevende non-profitorganisaties. Zoek in het nieuwe jaar een doel dat belangrijk voor je is en vind manieren waarop je iets terug kunt doen voor je gemeenschap.

Het einde van het jaar is de perfecte tijd om na te denken over dingen die je het komende jaar in je leven wilt veranderen of verbeteren. Veel succes met je persoonlijke ontwikkelingen en proost op je welzijn in 2022!

Klik hier voor tips rondom verantwoord genieten tijdens de feestdagen.

Gerelateerd

Alle artikelen
Welke sportactiviteiten beoefen jij in de herfst / winter?

Welke sportactiviteiten beoefen jij in de herfst / winter?

Auteur: Herbalife Nutrition

De winter nadert, en daarmee worden de dagen korter en dalen de temperaturen. Wat als we deze seizoenswisseling benutten om er ons voordeel mee te doen door nieuwe sportactiviteiten te beoefenen, aangepast aan het seizoen? Je zult ontdekken dat je in de herfst of winter lichamelijke inspanning kunt combineren met fun!

Lees meer

Welke oefeningen helpen om gewicht te verliezen?

Welke oefeningen helpen om gewicht te verliezen?

Auteur: Herbalife Nutrition

Ben je op zoek naar sportieve oefeningen om af te vallen? Hoe val je af bij je billen, buik, dijen, benen, armen en/of heupen? Hoe pak je cellulitis aan? Geen geheimen, als het gaat om afvallen. Naast gezonde voeding is het belangrijk om actief te zijn door regelmatig te bewegen!

Lees meer

Wanneer is de beste tijd om te trainen?

Wanneer is de beste tijd om te trainen?

Auteur: Herbalife Nutrition

Ochtend, middag of avond: wanneer train je het beste? Als je met een fysieke activiteit begint, dan vraag je je misschien af wat de beste tijd is voor in je schema. Hier zijn wat tips voor het maken van de juiste keuze!

Lees meer

Vind een member

Vind een member x