Succesvolle celebrity fitness technieken

Ben je geïnspireerd geraakt door tijdschriftverhalen over workout routines van beroemdheden? Ben je jaloers op het figuur van vele filmsterren? Als je Ja hebt geantwoord, of als je gewoon een paar geheimpjes van beroemdheden wilt weten, lees dan verder. Ik ga een paar celebrity fitness technieken met je delen.

Allereerst kan ik je verzekeren dat je geen fulltime voedingsdeskundige of fitnesstrainer nodig hebt om je eigen celebrity fitness status te bereiken. Hard werken en toewijding zijn de sleutels tot succes om je droomlichaam te realiseren.

We zijn allemaal beroemdheden in ons eigen leven, dus laat me je helpen aan de slag te gaan met het bereiken van je persoonlijke fitnessdoelen. Hier zijn enkele do's en don'ts rondom populaire fitness technieken van beroemdheden.

Top 4 celebrity fitness technieken

1. Crashdiëten

Don’t: kiezen voor gevaarlijke dieetmethodes. Veel beroemdheden hebben te maken met last-minute voorbereidingen op hun debuut op het grote scherm. Met een paar miljoen dollar op het spel in combinatie met de roem, is het niet verrassend dat ze tot extreme maatregelen overgaan. Lange zware reinigingen en verhongering zijn vreselijke opties.

Waarom: elke extreme voedingsmaatregel levert je slechts tijdelijke resultaten op. Er zijn veel gezondheidsrisico's verbonden aan extreem caloriearme diëten, en de gezondheidsrisico's op de lange termijn zijn gewoon niet de moeite waard om tijdelijk slank te zijn.

Do: Kijk goed in je keukenkastjes en herzie je eetgewoontes. Het vinden van je eigen persoonlijke calorische balans, zodat je kunt afvallen terwijl je je lichaam van essentiële voedingsstoffen voorziet, is de beste en veiligste manier om af te slanken. Bekijk de korte video van Susan Bowerman die laat zien hoe 100 calorieën er kunnen uitzien, zodat je kunt beginnen met het maken van weloverwogen voedingskeuzes.

2. Extreme fitness bootcamps

Don’t: Spring direct in een intensieve trainingsroutine van zeven dagen per week. Ik hoor je hard zuchten met dit advies, omdat we vaak denken hoe meer hoe beter. Dit is echter niet altijd het geval als het gaat om fitness. Ja, de krantenkoppen zouden kunnen zeggen dat je favoriete beroemdheid twee keer per dag twee uur lang traint terwijl ze/hij amper wat eet, maar wat ze niet delen is de pijn en het leed dat vaak met zulke intensieve schema's gepaard gaat. Velen vertrouwen op geneesmiddelen voor pijnbestrijding maar ik heb veel artikelen gelezen over beroemdheden die in het ziekenhuis werden opgenomen wegens uitputting. Alleen omdat iets lijkt magische resultaten te geven, betekent nog niet dat dit daadwerkelijk zo is. De kans is groot dat het gewoon weer een tijdelijke oplossing is. Vertrouw me als ik zeg dat er geen snelle oplossing is.

Do: Geleidelijk meer gaan sporten om resultaten te blijven realiseren. Onze lichamen zijn erg goed in het aanpassen aan verhoogde fysieke eisen. Wanneer iets gemakkelijk begint te voelen, werk dan een beetje harder. Als je net begint met trainen, focus je dan eerst op trainingsduur.

Naarmate je fitter wordt, kun je beginnen met het aanpassen van de intensiteit van je workouts om meer resultaten te krijgen in minder tijd.

3. Nieuwe fitness tools

Don’t: Koop elke nieuwe gimmick of fitness-tool. Vaak denk je door de fitte celebrity op de doos, dat het wel moet werken. Het is zeer waarschijnlijk dat het covermodel zich heeft voorbereid op de fotoshoot met traditionele fitness-technieken.

Waarom: Gadgets kunnen er aantrekkelijker uitzien dan het harde werk en het zweet dat gepaard gaat met lichaamsbeweging. Stel jezelf dus eerlijk de volgende vraag: wanneer kan je iets bereiken zonder eerst hard te werken?

Do: Investeer in enkele niet al te dure fitnessbenodigdheden, zoals handgewichten, weerstandsbanden en een yogamat. Er zijn veel nieuwe tools op de fitnessmarkt die werken. Maar voordat je iets koopt, beoordeel eerst elke nieuwe tool om te zien hoe praktisch ze daadwerkelijk zijn. Als ze zijn gebaseerd op de algemene principes van fitness, zoals cardio, flexibiliteit, uithoudingsvermogen of kracht, dan kunnen ze de moeite waard zijn. Als ze een betere conditie beloven door stil te staan, dan zullen ze waarschijnlijk je tijd en geld verspillen.

4. Sportschool abonnement en personal trainers

Don’t: Besteed meer geld dan je kan veroorloven aan een lidmaatschap van een sportschool of een personal trainer. Alleen omdat de sterren het doen, betekent niet dat gewone mensen elke maand een fortuin moeten spenderen aan dit soort zaken.

Waarom: Als je voor iets kiest dat je niet kan veroorloven - en erger nog, als je er geen gebruik van maakt - dan is het gemakkelijk om het lidmaatschap van de sportschool te laten vallen en te besluiten dat fitness te veel moeite en te duur is. Dat hoeft niet het geval te zijn. Joggen rond het park of een trainingsroutine om je huis kan net zo goed helpen je conditie op te bouwen net zoals die exclusieve sportschool. Ik geloof volledig in de kracht van persoonlijke training, maar sommige adviezen zijn voldoende als je er geen geld voor hebt.

Do: Bespreek je financiële situatie met een trainer en werk een duurzaam plan uit om jou in topconditie te brengen. Als je een vast budget hebt, laat je trainer het weten. Als fitnesstrainer is het onze taak om je de basis bij te brengen, je te helpen gemotiveerd te blijven en, het allerbelangrijkste, je te helpen veilig te trainen. Een goede trainer zal je helpen om uiteindelijk goed zelfstandig te kunnen trainen.

***

Ik bewonder de fitte lijven van beroemdheden en waardeer het harde werk en de moeite die ze leveren om hun look te behouden. Maar vergeet niet dat uiterlijk kan misleiden en dat het uiterlijk niet altijd een indicatie is van een goede gezondheid. Daarom stel ik voor om je eigen innerlijke filmster te vinden, gebruikmakend van het beste plan: een consistent goed dieet en een consistent plan voor lichaamsbeweging.

Gerelateerd

Alle artikelen
Aerial yoga, trapeze en meer 'aparte' manieren om te trainen

Aerial yoga, trapeze en meer 'aparte' manieren om te trainen

Auteur: Herbalife Nutrition

De meeste mensen vinden ‘fit worden' hetzelfde als de loterij winnen - schijnbaar onbereikbaar. Je hebt erover nagedacht en misschien heb je zelfs een sportschoollidmaatschap afgesloten als eerste stap van een van je goede voornemens om in beweging te komen.

Lees meer

Training voor lange afstanden OCR’s

Training voor lange afstanden OCR’s

Auteur: Herbalife Nutrition

Wat veel mensen vergeten bij het trainen voor langere afstanden, is dat je op een holistische manier moet denken; je moet je trainingsplan combineren met de juiste voeding voor je lichaam en voldoende slaap. Niet alleen voor de trainingssessie maar ook voor je herstelfase. Bedenk je dat hoe meer je je lichaam pusht, hoe meer aandacht je moet besteden aan de wederopbouw en regeneratie van je lichaam na de training. Hieronder volgen enkele tips om ervoor te zorgen dat je straks klaar bent voor jouw Strong Viking avontuur.

Lees meer

Workout tips voor tijdens de herfst

Workout tips voor tijdens de herfst

Auteur: Samantha Clayton

Volg deze herfsttrainingstips om spieren op te bouwen terwijl je calorieën verbrandt. Op veel plaatsen neemt de temperatuur af, maar dat is geen reden om te stoppen met trainen. Werk in plaats daarvan aan het onderhouden van je summer body. Deze herfsttraining is geweldig voor het versterken van je armen, core en benen. Het helpt je ook kracht op te bouwen en calorieën te verbranden.

Lees meer

Vind een member

Vind een member x