Dit is H24 Rebuild Strength

H24 Rebuild Strength is een proteïnerijke hersteldrank met ijzer en BCAA's voor direct gebruik na je workout. John Heiss legt in deze video uit wat het product inhoudt en waarom jij het ook zou moeten gebruiken.

H24 Rebuild Strength is perfect voor topsporters en recreatieve sporters die hun limieten opzoeken en daarna de juiste voedingsstoffen nodig hebben om te herstellen* en om de groei van spiermassa na een workout te ondersteunen**.

Het is een lekkere drank met chocoladesmaak die ontwikkeld is door experts op het gebied van sportvoeding om topsporters te helpen herstellen* na anaerobe inspanning. Iedere portie bevat 25 g proteïnen, 18 g koolhydraten, 6,3 mg ijzer, L-glutamine en BCAA’s, wat resulteert in een optimale formule. Het bevat 9 vitaminen en mineralen, waaronder ijzer dat bijdraagt aan het normale energieleverende metabolisme en de vorming van rode bloedcellen.

Caseïne- en wei proteïnen zijn kwalitatief hoogwaardige zuivelproteïnen die worden erkend vanwege hun uitstekende aminozuurgehalte1.

Het Informed-Sport kwaliteitsgarantieprogramma verzekert dat een monster van de batch waarvan dit product afkomstig is, getest is door het wereldklasse antidopinglaboratorium van LGC en dat er bij de antidopingtesten aangetoond is dat er geen verboden stoffen in zitten. Kijk voor meer informatie op www.informed-sport.com

BELANGRIJKSTE VOORDELEN OP EEN RIJ

• Voor gebruik na anaerobe inspanning

• Bevat 190 kcal per portie

• Bevat proteïnen, waaronder BCAA’s, die bijdragen aan de groei en het behoud van spiermassa, doordat proteïnen geleverd worden aan vermoeide spieren

• IJzer draagt bij aan het normale energieleverende metabolisme, de vorming van rode bloedcellen en het transport van zuurstof door je lichaam

• Geen kunstmatige kleur-, smaak- of zoetstoffen


WIE KAN PROFITEREN VAN REBUILD STRENGTH?

• Iedereen die aan gewichtheffen doet

• Crossfit sporters na een workout

• Teamsporters die hun spiermassa willen opbouwen

• Iedereen die meer proteïnen nodig heeft

  1. Jäger et al. International Society of Sports Nutrition Position Stand: protein and exercise.Journal of the International Society of Sports Nutrition (2017)14:20

* Bevat 18 g koolhydraten dat bijdraagt aan het herstel van de normale spierfunctie na een zeer intensieve en langdurige fysieke inspanning, die leidt tot spiervermoeidheid en de uitputting van de glycogeenvoorraden in skeletspieren.

** Bevat 25 g proteïnen die bijdragen aan de groei en het behoud van spiermassa.

Gerelateerd

Alle artikelen
Wat te eten voor en na een training: 8 tips voor gezonde tussendoortjes

Wat te eten voor en na een training: 8 tips voor gezonde tussendoortjes

Auteur: Dana Ryan

Gezond snacken is een belangrijk onderdeel van elk dieet. Voor sporters en actieve mensen zorgen tussendoortjes voor voldoende brandstof voor de training, verbeteren ze het spierherstel, stimuleren ze de mentale prestaties en helpen ze bij het behouden van een gezonde lichaamssamenstelling. Als sportdiëtist vragen sporters me vaak: Wat moet ik eten voor en na een training? Wat is een goede sportsnack? Dit zijn goede vragen die ik graag beantwoord.

Lees meer

7 smakelijke manieren om meer groenten aan je dieet toe te voegen

7 smakelijke manieren om meer groenten aan je dieet toe te voegen

Auteur: Susan Bowerman

Donkere bladgroenten zijn voedzame krachtpatsers, boordevol ijzer, calcium, vezels en vitamine A, C, en K. Eet jij ze wel genoeg? Boerenkool, spinazie, snijbiet, sla, rucola en andere groenten helpen het cholesterolgehalte te verlagen, de energie te verhogen, de gezondheid van de ogen te behouden en ontstekingen te verminderen, naast andere voordelen. Ze bevatten ook verbindingen en ontstekingsremmende eigenschappen die het hart kunnen beschermen.

Lees meer

Vijf bewezen strategieën om je eetlust te bedwingen

Vijf bewezen strategieën om je eetlust te bedwingen

Auteur: Susan Bowerman

Leren je hongergevoel te beheersen is waarschijnlijk de grootste hindernis als je aan een fitplan begint. Het is een klacht die ik vaker hoor dan welke andere ook. Sommige mensen mopperen over het tellen van calorieën of het bijhouden van een eetdagboek; anderen mopperen over het maken van tijd om te sporten. Maar er gaat geen dag voorbij dat iemand me niet vertelt dat ze gewoon geen honger meer hebben of dat ze "de hele tijd honger hebben!"

Lees meer

Vind een member

Vind een member x