My Workout

Haal plezier uit beweging

Het is belangrijk te begrijpen dat lichaamsbeweging niet kan dienen als compensatie voor slechte voeding – het kost een hoop fysieke activiteit om genoeg calorieën te verbranden om echt een verschil te kunnen maken. Maar beweging is wel enorm belangrijk. Zelfs alledaagse activiteiten als wandelen of fietsen zullen helpen je hart gezond te houden en spiermassa op te bouwen of te behouden. Lichaamsbeweging helpt je ook om je goed te voelen en frisse uitstraling te hebben. Zoek vooral een activiteit die bij je past en train op jouw persoonlijke niveau.

Een Onafhankelijk Herbalife Nutrition Coach kan je hier perfect bij helpen. Bekijk hieronder verschillende tips en tricks als het gaat om sport en beweging.

Succesvolle celebrity fitness technieken

Succesvolle celebrity fitness technieken

Auteur: Samantha Clayton

Ben je geïnspireerd geraakt door tijdschriftverhalen over workout routines van beroemdheden? Ben je jaloers op het figuur van vele filmsterren? Als je Ja hebt geantwoord, of als je gewoon een paar geheimpjes van beroemdheden wilt weten, lees dan verder. Ik ga een paar celebrity fitness technieken met je delen.

Lees meer

Aerial yoga, trapeze en meer 'aparte' manieren om te trainen

Aerial yoga, trapeze en meer 'aparte' manieren om te trainen

Auteur: Herbalife Nutrition

De meeste mensen vinden ‘fit worden' hetzelfde als de loterij winnen - schijnbaar onbereikbaar. Je hebt erover nagedacht en misschien heb je zelfs een sportschoollidmaatschap afgesloten als eerste stap van een van je goede voornemens om in beweging te komen.

Lees meer

Training voor lange afstanden OCR’s

Training voor lange afstanden OCR’s

Auteur: Herbalife Nutrition

Wat veel mensen vergeten bij het trainen voor langere afstanden, is dat je op een holistische manier moet denken; je moet je trainingsplan combineren met de juiste voeding voor je lichaam en voldoende slaap. Niet alleen voor de trainingssessie maar ook voor je herstelfase. Bedenk je dat hoe meer je je lichaam pusht, hoe meer aandacht je moet besteden aan de wederopbouw en regeneratie van je lichaam na de training. Hieronder volgen enkele tips om ervoor te zorgen dat je straks klaar bent voor jouw Strong Viking avontuur.

Lees meer

Workout tips voor tijdens de herfst

Workout tips voor tijdens de herfst

Auteur: Samantha Clayton

Volg deze herfsttrainingstips om spieren op te bouwen terwijl je calorieën verbrandt. Op veel plaatsen neemt de temperatuur af, maar dat is geen reden om te stoppen met trainen. Werk in plaats daarvan aan het onderhouden van je summer body. Deze herfsttraining is geweldig voor het versterken van je armen, core en benen. Het helpt je ook kracht op te bouwen en calorieën te verbranden.

Lees meer

Moeder geworden? Zo pas je weer je favoriete jeans!

Moeder geworden? Zo pas je weer je favoriete jeans!

Auteur: Samantha Clayton

Ben je voor het eerst of opnieuw moeder geworden? Dit is mijn 'must read' fitnessadvies om je te helpen weer lichamelijke zelfvertrouwen te krijgen. Probeer je je zwangerschapskilo’s te verliezen, maar merk je dat je ondanks je inspanningen geen resultaten ziet? Het kan voelen alsof je je pre-baby lichaam nooit terug zult krijgen. Maar slimmer sporten, niet intensiever, kan je helpen om resultaten te behalen.

Lees meer

3 manieren waarop een ochtendtraining je hele dag kan verbeteren

3 manieren waarop een ochtendtraining je hele dag kan verbeteren

Auteur: Samantha Clayton

Heb je moeite met de ochtend? Ontdek hoe je je dag op de juiste manier kunt starten met een ochtendtraining.

Lees meer

De perfecte push-up

De perfecte push-up

Auteur: Samantha Clayton

Push-ups zijn een perfecte oefening voor het gehele lichaam. Hier legt fitnessexpert Samantha Clayton dat uit; ze vertelt wat de juiste techniek en houding is en helpt je ervoor te zorgen dat de bescheiden push-up je activiteitsniveau omhoog brengt.

Lees meer

Wat te eten voor een workout

Wat te eten voor een workout

Auteur: Herbalife Nutrition

Aangezien koolhydraten belangrijk zijn voor de motor van je lichaam, moet datgene dat je eet voor je workout relatief veel koolhydraten bevatten. Daarnaast zijn wat proteïnen ook goed. Ze zullen je spijsvertering net dat beetje vertragen, zodat de koolhydraten wat langzamer en gelijkmatiger in je bloedbaan terecht kunnen komen. Je wilt net voordat je met je workout gaat beginnen niet te veel vet eten, aangezien dat je spijsvertering te veel kan vertragen, waardoor je je ongemakkelijk vol kunt gaan voelen. Bewaar je vezelrijke voeding voor erna, aangezien het ook een tijdje duurt voordat dat zijn weg door je systeem heeft gewerkt.

Lees meer

De workouts van 2018

De workouts van 2018

Auteur: Samantha Clayton

Samantha Clayton (fitnessexpert, voormalig professioneel sprinter en Senior Director Worlwide Fitness Education bij Herbalife Nutrition) heeft de meest populaire workouts van 2018 op een rijtje gezet.

Lees meer

Alles over Kracht

Alles over Kracht

Auteur: Samantha Clayton

Samantha Clayton (fitnessexpert, voormalig professioneel sprinter en Senior Director Worlwide Fitness Education bij Herbalife Nutrition) onthult alle voordelen van krachttraining.

Lees meer

Vier pijlers van een evenwichtige en actieve levensstijl

Vier pijlers van een evenwichtige en actieve levensstijl

Auteur: Herbalife Nutrition

Activiteiten met lage impact, zoals dansen, yoga en pilates, zijn allen goede voorbeelden van oefeningen die helpen de flexibiliteit te bevorderen. Zelfs eenvoudige rekoefeningen die je thuis kunt doen, zullen een verschil maken. Waarom besteed je geen 10-15 minuten per dag aan rekoefeningen? Dit helpt niet alleen je flexibiliteit, maar kan ook zorgen voor stressverlichting en helpen bij het vermijden van blessures bij oefeningen met hogere intensiteit.

Lees meer

Tips voor je Strong Viking hardlooptraining

Tips voor je Strong Viking hardlooptraining

Auteur: Samantha Clayton

Oefenen voor het loopgedeelte van een OCR is iets anders dan trainen voor een normaal hardloop event, omdat je lichaam een extra dosis energie op de obstakels moet uitoefenen en dan weer verder moet in ‘endurance mode’. Deze belasting op het lichaam is uitdagend, maar met de juiste trainingstechnieken ben je op de wedstrijddag klaar om die overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Lees meer

Vind een member

Vind een member x