Samantha Fitness

Zorg dat je fit bent deze zomer

Ontmoet Samantha Clayton! Voordat ze bij Herbalife Nutrition kwam, was Samantha een professioneel atlete die het Verenigd Koninkrijk vertegenwoordigde tijdens de Olympische Spelen van Sydney in 2000 op zowel de 200m als 400m estafette. Haar persoonlijke records staan op 11,40 seconden op de 100m en 23,02 seconden op de 200m. Samantha is een personal trainer en werkt als groepscoach via de American Fitness and Aerobics Association (AFAA) en de International Sport Science Association (ISSA). Ze is moeder van vier en leeft in het zuiden van Californië. In de wereld van Herbalife Nutrition is Samantha toegewijd aan het helpen verbeteren van fitheidsniveau en is ze gefocust op een evenwichtig, actief leven.

Fitness Samantha

Kleine stappen maken een groot verschil

De zomer kan een wervelwind van vakanties, barbecues en ontspannen in het warme weer zijn, maar dat betekent nog niet dat je moet afwijken van je schema voor een evenwichtige, actieve levensstijl waar je zo hard voor hebt gewerkt. Met een beetje toewijding is het gemakkelijk een snelle maar effectieve workout in te passen. Of je nu deelneemt aan een bootcamp of naar de sportschool gaat of thuis enkele oefeningen doet, probeer je fitheid op peil te houden.

Blijf op schema en voer de volgende oefeningen 3 keer per week met lichte gewichten uit om zo je uithoudingsvermogen en kracht te behouden:

1. Bicycle crunch (16 per kant)

2. Forward lunge (16 per kant)

3. Squat (16 per kant)

4. Lateral side raises (16 per kant)

5. Bridge (16 per kant)

Vergeet je verantwoorde snack na de workout niet. Houd een smakel­ijke snack of maalt­ijd, r­ijk aan proteïnen paraat voor als je klaar bent met trainen. Herbalife Proteïnerepen z­ijn ideaal voor de zoetekauw, terw­ijl degenen die op zoek z­ijn naar een evenwichtige, proteïner­ijke maalt­ijd Herbalife24 Rebuild Strength eens zouden moeten proberen. Je kunt ook Formula 3 Personalised Protein Powder aan je favoriete Formula 1 shake toevoegen. Als je een salade neemt, voeg dan eens kip, ton­ijn of bonen toe voor een boost aan proteïnen.


Gerelateerd

Alle artikelen
Top 10 must-haves voor thuisfitnessapparatuur

Top 10 must-haves voor thuisfitnessapparatuur

Auteur: Samantha Clayton

Veel mensen stellen het uit om actief te zijn, omdat ze denken dat ze niet de juiste fitnessapparatuur hebben die ze nodig hebben. De realiteit is dat je geen dure fitnessapparatuur nodig hebt, alleen een beetje tijd en veel motivatie. Hier zijn 10 fitness-musthaves die je zullen helpen actief te worden. Er is een gratis of goedkoop alternatief voor elk item, perfect voor beginners die nog niet zeker weten of ze een financiële verplichting willen aangaan.

Lees meer

De 6 beste cardio-oefeningen om calorieën te verbranden

De 6 beste cardio-oefeningen om calorieën te verbranden

Auteur: Herbalife Nutrition

Als je maximale calorieën wilt verbranden, dan moet je de juiste cardio-oefeningen doen. Probeer deze zes soorten cardiotraining om de gewenste resultaten te krijgen. Het aantal calorieën dat je tijdens je training verbrandt, kan sterk variëren en is afhankelijk van een aantal factoren, waaronder je huidige gewicht, de intensiteit van je training (cardio of niet), de moeilijkheidsgraad van de oefeningen en je huidige fysieke conditie.

Lees meer

Waarom beginnen met indoor fietsen?

Waarom beginnen met indoor fietsen?

Auteur: Herbalife Nutrition

We weten dat fietsen goed is om af te vallen en je gewicht onder controle te houden, om spieren op te bouwen en je uithoudingsvermogen te verbeteren. Wat dacht je ervan om op de ... indoorfiets te stappen? Of je nu een wielrenner bent of niet, indoor fietsen kan voor jou interessant zijn. Iedereen kan plezier ondervinden met fietsen. Ook als dat in de sportschool is.

Lees meer

Vind een member

Vind een member x