Zorg dat je fit bent deze zomer

Ontmoet Samantha Clayton! Voordat ze bij Herbalife Nutrition kwam, was Samantha een professioneel atlete die het Verenigd Koninkrijk vertegenwoordigde tijdens de Olympische Spelen van Sydney in 2000 op zowel de 200m als 400m estafette. Haar persoonlijke records staan op 11,40 seconden op de 100m en 23,02 seconden op de 200m. Samantha is een personal trainer en werkt als groepscoach via de American Fitness and Aerobics Association (AFAA) en de International Sport Science Association (ISSA). Ze is moeder van vier en leeft in het zuiden van Californië. In de wereld van Herbalife Nutrition is Samantha toegewijd aan het helpen verbeteren van fitheidsniveau en is ze gefocust op een evenwichtig, actief leven.

Kleine stappen maken een groot verschil

De zomer kan een wervelwind van vakanties, barbecues en ontspannen in het warme weer zijn, maar dat betekent nog niet dat je moet afwijken van je schema voor een evenwichtige, actieve levensstijl waar je zo hard voor hebt gewerkt. Met een beetje toewijding is het gemakkelijk een snelle maar effectieve workout in te passen. Of je nu deelneemt aan een bootcamp of naar de sportschool gaat of thuis enkele oefeningen doet, probeer je fitheid op peil te houden.

Blijf op schema en voer de volgende oefeningen 3 keer per week met lichte gewichten uit om zo je uithoudingsvermogen en kracht te behouden:

1. Bicycle crunch (16 per kant)

2. Forward lunge (16 per kant)

3. Squat (16 per kant)

4. Lateral side raises (16 per kant)

5. Bridge (16 per kant)

Vergeet je verantwoorde snack na de workout niet. Houd een smakel­ijke snack of maalt­ijd, r­ijk aan proteïnen paraat voor als je klaar bent met trainen. Herbalife Proteïnerepen z­ijn ideaal voor de zoetekauw, terw­ijl degenen die op zoek z­ijn naar een evenwichtige, proteïner­ijke maalt­ijd Herbalife24 Rebuild Strength eens zouden moeten proberen. Je kunt ook Formula 3 Personalised Protein Powder aan je favoriete Formula 1 shake toevoegen. Als je een salade neemt, voeg dan eens kip, ton­ijn of bonen toe voor een boost aan proteïnen.


Gerelateerd

Alle artikelen
Vijf oefeningen die bijdragen aan je gezondheid tijdens social distancing

Vijf oefeningen die bijdragen aan je gezondheid tijdens social distancing

Auteur: Samantha Clayton

Sportscholen en trainingsstudio's sluiten in het hele land en mensen worden gevraagd om thuis te blijven om de verdere verspreiding van het zeer besmettelijke COVID-19 (coronavirus) te vertragen. Dat is niet voor niets - de sportschool is een bekende en drukke plek waar ziektekiemen zich gemakkelijk kunnen verspreiden. Een nieuwe studie heeft aangetoond dat het coronavirus tot drie dagen kan blijven leven op oppervlakken - gewichten, kabelmachines, loopbanden en vloermatten -, alleen aan je zweethanddoek zal je niet genoeg hebben.

Lees meer

Je beginnershandleiding voor een succesvolle gymsessie

Je beginnershandleiding voor een succesvolle gymsessie

Auteur: Herbalife Nutrition

Ben je iemand die gymsessies vermijdt, omdat je niet weet hoe je de apparaten moet gebruiken of je geïntimideerd voelt? Laten we dit jaar van start gaan om met vertrouwen naar de sportschool te gaan! Hier vind je een eenvoudige handleiding die iedereen kan volgen.

Lees meer

Neem je fitnessroutine mee op vakantie

Neem je fitnessroutine mee op vakantie

Auteur: Herbalife Nutrition

Handen omhoog als je ooit je sportspullen hebt ingepakt voor op vakantie en niet bent gaan sporten. Laten we eerlijk zijn: zelfs met de beste bedoelingen worden onze fitnessregimes aan de kant gezet zodra we onze vakantiebestemming hebben bereikt.

Lees meer

Vind een member

Vind een member x