Hoe millennials positieve invloed zullen hebben op de veranderingen in 2019

Inmiddels denk je waarschijnlijk aan bepaalde voeding of een nieuw type workout die je wilt uitproberen. We hebben het vaak over fitness- en voedingstrends, maar bestaat er zoiets als een sociale ondersteuningstrend? Daar lijkt het wel op en daar hebben millennials voor gezorgd. Deze doelgerichte generatie is geïnteresseerd in zorg voor het milieu en sociale verantwoordelijkheid.

De trend dat mensen zich meer bewust zijn van hun impact op de wereld is echt een evolutie. Millennials zijn “digital natives”. Ze waren getuige van de economische crisis van 2008 en de wereldwijde oorlog tegen terrorisme die begon in 2001. Die factoren lijken een generatie te hebben gevormd die meer gericht is op zelfzorg, wijsheid in de menigte boven autoriteit en een verlangen om het leven beter te maken voor zichzelf en anderen.

Tegen 2025 zouden millennials tot 75% van de beroepsbevolking kunnen vertegenwoordigen. Kun je je voorstellen hoe deze enorme demografische verschuiving de wereld zal veranderen? In 2019 zullen we enkele van deze veranderingen beginnen te zien:


Ethische consumptie

Een onderzoek van Nielsen onthulde dat 73% van de millennials bereid is meer aan een product te spenderen als het van een duurzaam merk komt. Maar dit gaat veel verder dan duurzaamheid of maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Bezorgdheid rondom landbouwpraktijken, het welzijn van dieren en voedselveiligheid zullen onze eetgewoonten waarschijnlijk verschuiven naar meer plantaardig. Ongeveer 26% van de millennials identificeert zich als veganistisch of vegetarisch.

Consumenten proberen verantwoordelijke burgers te zijn en zij verwachten hetzelfde van bedrijven.


Sociale invloed op voeding en gezondheid

Mensen hebben altijd de behoefte gehad om erbij te horen, om ergens deel van uit te maken. Het ligt in onze aard om sociaal te zijn; groepen voorzien ons van identiteit en een ondersteuningssysteem.

Er is wijsheid in een community: de menigte is wijzer dan een enkele deelnemer, simpelweg omdat het ieders kennis, ervaring en informatie bij elkaar optelt.

Als het gaat om gezondheid, fitness en voeding, zullen consumenten naar hun leeftijdsgenoten en netwerken kijken voor nieuwtjes, advies en reviews. Inspirerende verhalen over gewichtsverlies, aankomen in spiermassa en herstel zullen sterker zijn dan welke vorm van reclame dan ook.

Dit is duidelijk wanneer we naar internet en social media kijken. Belangrijke opinieleiders worden nog steeds gewaardeerd, maar op een andere manier dan voorheen. Ze worden nu gewaardeerd om hun inbreng, in plaats van hun diploma of status. Gezag wordt gewonnen door hoe je omgaat met relaties, bijdraagt ​​aan relaties en ze onderhoudt en niet door je autoriteitspositie opgesomd door titels.

Bekijk influencers op Instagram en YouTube, die over workouts, recepten, dieetsucces en lichaamstransformaties praten. Deze verhalen inspireren en geven hoop. Vanwege dit sociale aspect hebben sommige mensen een eerste stap gezet in het proberen van een gezondere levensstijl.


Verbetering

Ten slotte, omdat alles met elkaar verbonden is, raken we minder gefocust op het behalen van doelen ten koste van anderen.

Doelen worden meer gesteld in de context van evolueren als een community. We noemen dit verbetering. Onze doelen zullen meer gefocust zijn op het verbeteren van ieders leven.

We zullen termen zoals "individuele sociale verantwoordelijkheid" zien verschijnen. Dit omvat twee basis attitudes:

  • Minimaliseren van onze negatieve impact op anderen
  • De positieve voordelen die we de maatschappij in het algemeen bieden

Dit gaat verder dan alleen vrijwilligerswerk. Het omvat onze consumptiebeslissingen, vakantiekeuzes en bewustzijn van onze ecologische voetafdruk.

Natuurlijk willen we het leven en de gezondheid nog beter voor onszelf maken. Weelderige levensstijlen zullen steeds meer worden vermeden door de menigte, omdat het in tegenspraak is met onze verantwoorde gedachten.

Gerelateerd

Alle artikelen
Lopen voor het goede doel

Lopen voor het goede doel

Auteur: Herbalife Nutrition

Vorige week vond de 103de Vierdaagse in Nijmegen plaats. De organisatie feliciteert de 41.235 succesvolle deelnemers met het behalen van deze geweldige prestatie. Er waren 20 helden aanwezig die liepen voor onze Casa Herbalife Nutrition “Het Vergeten Kind”. Ambassadeur Jamai Loman gaf de eerste ochtend van de Vierdaagse het startsein en de 20 deelnemers vanuit Het Vergeten Kind begonnen aan de leukste en langste wandeling van het jaar! Herbalife Nutrition ondersteunden hen met proteïnerepen voor onderweg.

Lees meer

Herbalife Nutrition werkt samen met het Amerikaanse Rode Kruis om het bewustzijn omtrent broodnodige bloeddonaties te vergroten

Herbalife Nutrition werkt samen met het Amerikaanse Rode Kruis om het bewustzijn omtrent broodnodige bloeddonaties te vergroten

Auteur: Herbalife Nutrition

Herbalife Nutrition zal samen met het Amerikaanse Rode Kruis en andere organisaties, beroemdheden en influencers de cruciale rol die bloeddonaties spelen in de patiëntenzorg promoten. Herbalife Nutrition helpt ook mensen bewust te maken van de behoefte aan bloeddonatie via haar social media kanalen, en onder haar medewerkers, onafhankelijke members en klanten.

Lees meer

Heb je een peptalk nodig?

Heb je een peptalk nodig?

Auteur: Herbalife Nutrition

Welke goede voornemens heb je gemaakt voor 2019? Uit een onderzoek aan het begin van het jaar onder 2.000 mensen bleek dat 71% van de mensen een beslissing nam om gezonder te gaan eten, terwijl 65% van de mensen aangaf meer te willen gaan bewegen.

Lees meer

Vind een member

Vind een member x